Nieuwe leden, laat weten wie je bent

Laat het forum weten wie je bent.
nikd
Site Admin

Nieuwe leden, laat weten wie je bent

Bericht door nikd » 11 mei 2016, 12:30

Hallo,

Vertel hier in enkele woorden wie je bent. Wie, wat, waar, waarom ben je in onze geliefde sport beland. We horen het graag.

Groeten,

Niki

nikd
Site Admin

Re: Nieuwe leden, laat weten wie je bent

Bericht door nikd » 18 mei 2016, 12:44

Ik zal alvast starten met mezelf.

Ik ben 40 jaar en de oprichter van deze website.
Ik heb ook een persoonlijke blog op www.tri-niki.be

Na een loopbaan als ultraloper, combineer ik nu al een 15 jaar op een vrij intensieve manier wielrennen met triathlon.
Met deze website hoop ik vooral een handig hulpmiddel te kunnen geven voor iedereen geïnteresseerd in onze geliefde sport door zoveel mogelijk informatie en links op 1 pagina verzameld te krijgen. Ik hoop ook dat dit forum een uitgebreide kennisdatabank kan worden, waarmee hopelijk veel atleten geholpen worden.

Mvg,

Niki

de.dominique

Bericht door de.dominique » 27 jul 2016, 16:42

Hallo iedereen.
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik al enkele jaren speel met het idee om de Hel van kasterlee euh hopelijk succesvol af te ronden.
eerst een droom ,vorig jaar begon ik al wat te lopen, maar door combinatie stress van het werk, peuter, en andere kwaaltjes kwam het niet goed met trainen. Dit jaar nieuwe poging, ik heb alvast me ingeschreven (betaling moet ik nog doen), en begin hier en daar al te plannen om andere wedstrijden te doen in functie daarvan.
Daarnaast ben ik een geoefend mtb'er (laatste jaren sinds kindje iets minder) en heb ervaring in tal van (Ardennen) marathons.
Vroeger kon ik nogal goed lopen, (jeugdscholenloop, voetbaltrainingen, voorbereidingen naar kickboxkampen toe), dus er is wel een basis.
Bedoeling is dat ik hier wat tips en tricks kan terugvinden, vooral naar de combinatie van deze sporten, kwaaltjes, voeding etc.
Ben zelf woonachtig in het Waasland en wordt in december 37, paar dagen voor de Hel.

nikd
Site Admin

Bericht door nikd » 27 jul 2016, 22:03

de.dominique schreef:Hallo iedereen.
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik al enkele jaren speel met het idee om de Hel van kasterlee euh hopelijk succesvol af te ronden.
eerst een droom ,vorig jaar begon ik al wat te lopen, maar door combinatie stress van het werk, peuter, en andere kwaaltjes kwam het niet goed met trainen. Dit jaar nieuwe poging, ik heb alvast me ingeschreven (betaling moet ik nog doen), en begin hier en daar al te plannen om andere wedstrijden te doen in functie daarvan.
Daarnaast ben ik een geoefend mtb'er (laatste jaren sinds kindje iets minder) en heb ervaring in tal van (Ardennen) marathons.
Vroeger kon ik nogal goed lopen, (jeugdscholenloop, voetbaltrainingen, voorbereidingen naar kickboxkampen toe), dus er is wel een basis.
Bedoeling is dat ik hier wat tips en tricks kan terugvinden, vooral naar de combinatie van deze sporten, kwaaltjes, voeding etc.
Ben zelf woonachtig in het Waasland en wordt in december 37, paar dagen voor de Hel.
Welkom op dit forum.

Misschien komen we elkaar tegen in de hel!
Mijn voorbereidingswedstrijden zullen waarschijnlijk de reuzen van Wetteren en Reusel zijn.

Als je vragen hebt, plaats ze gerust!

Gr,

Niki

de.dominique

Bericht door de.dominique » 28 jul 2016, 14:35

Vragen vooral over wat ik mag verwachten en qua voeding,kledij, maar dat wordt allemaal uitgetest de komende maanden :D

nikd
Site Admin

Bericht door nikd » 29 jul 2016, 21:32

de.dominique schreef:Vragen vooral over wat ik mag verwachten en qua voeding,kledij, maar dat wordt allemaal uitgetest de komende maanden :D
Ik heb de hel in alle mogelijke winteromstandigheden meegemaakt. :D

Joeri

Bericht door Joeri » 12 aug 2016, 10:58

Hallo, Ik ben Joeri (19jaar) en ik doe sprinttriatlons

nikd
Site Admin

Bericht door nikd » 12 aug 2016, 12:34

Joeri schreef:Hallo, Ik ben Joeri (19jaar) en ik doe sprinttriatlons
Welkom Joeri!

Jolien Vandemoortele

Bericht door Jolien Vandemoortele » 14 aug 2016, 21:34

Hallo iedereen
Ik ben 20 jaar en heb altijd paardgereden. Een tijdje geleden ben ik out of the blue met triatlon begonnen en het ligt me heel erg :D
Vooral de supergoeie sfeer tussen de triatleten onderling :D
Laatst gewijzigd door Jolien Vandemoortele op 16 aug 2016, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

nikd
Site Admin

Bericht door nikd » 15 aug 2016, 19:49

Welkom Jolien! Laat ons er hier ook een vrolijke bende van maken.

Gr,

Niki

Plaats reactie