sporthorloge

Technische vragen over materiaal of wat is de beste keuze. Heb je iets nieuws waar je trots op bent. Uw fiets showen. Doe het hier. Hoe regel ik die hypermoderne tijdritbolide af, plaats je vraag hier.
bezembiker

sporthorloge

Berichtdoor bezembiker » 30 okt 2016, 07:14

ik ben in het bezit van een polar m 400,ben er wel tevreden van maar zijn toch ook een paar nadelen!

gisteren bv meegedaan in crosduatlon lembeke en het is niet mogelijk om te switchen tussen het scherm van lopen naar fietsen zonder eerst het lopen te stoppen en dan te wisselen naar het fietsen!
in de langere wedstrijden,ben in voorbereiding voor de hel van kasterlee,gaat de batterij zeker de duur vd wedstrijd niet mee!deze wedstrijd duurd toch voor mij tussen de 8u30 en 9u denk ik!
kan er mij iemand alternatieven aanbieden waar je wel gemakkelijk kan switchen en de batterij het wel zou uithouden!en moest het niet te ingewikkeld zijn om gegevens op computer te zetten zou het ook meegenomen zijn ;)

had al in gedachten de polar v800 maar van de andere merken ben ik niet zo op de hoogte!

alvast bedankt

grtz

geert

nikd
Site Admin

Re: sporthorloge

Berichtdoor nikd » 30 okt 2016, 13:44

Hallo, ik heb enkel ervaring met de Garmin Forerunner 305 en de 910XT.
De eerste ging 10u mee en de 910 20u.

Je kan op deze uurwerken gewoon overschakelen van discipline door op de lap toets te drukken.
Die Garmins deden alles wat ik wil. Met andere merken heb ik helaas geen ervaring.

bezembiker

Berichtdoor bezembiker » 02 nov 2016, 10:27

hoi bedankt voor de reactie!
is een beetje jammer dat ze alleen op facebook reageren en niet op dit forum!

ondertussen is de nieuwe aankoop gedaan.het is een polar v800 geworden!als ik ze een tijdje gebruik zal ik eens laten weten wat ik ervan vind!

nikd
Site Admin

Berichtdoor nikd » 02 nov 2016, 14:00

Inderdaad. Ik begrijp het ook niet.
Volgende week begint heel de discussie daar weer op nieuw.

Ik ben benieuwd naar uw relaas. Een vergelijking met de Garmin Forerunner zou misschien wel eens interessant kunnen zijn.

Gr,

Niki

nikd
Site Admin

Berichtdoor nikd » 09 mar 2017, 10:10

Heel mooie review over de Garmin Forerunner 735XT.
De schrijver legt heel duidelijk uit waarom hij net dit model koos uit een heleboel andere en waarom dit voor hem het best geschikte sporthorloge is.

http://peterdedecker.com/08-03-2017/garmin-forerunner-735xt-review/

Terug naar “Materiaal, onderhoud en techniek”