Revolutie in de recuperatie.

Technische vragen over materiaal of wat is de beste keuze. Heb je iets nieuws waar je trots op bent. Uw fiets showen. Doe het hier. Hoe regel ik die hypermoderne tijdritbolide af, plaats je vraag hier.
dennis.francken

Revolutie in de recuperatie.

Bericht door dennis.francken » 17 mei 2016, 22:32

Tot nog toe is het nog niet bekend. Maar binnenkort zal iedereen er achter vragen. Solo System van Sunlighten is een infrarood tunnel van de hoogste kwaliteit. Hierbij wordt ook een Solo Pad (infrarood mat) geleverd zodat je 360° infrarood werking hebt. Sunlighten is op gebied van wellness marktleider en gaat zich met de Solo Carbon richten op de wereld van de duursporten. De Solo Carbon is de meest geavanceerde en heilzame technologie die momenteel voor handen is. Bij Solo Carbon is het dan ook klinisch aangetoond dat de lichaamstemperatuur bijna 3° stijgt tijdens een Sessie in de tunnel van 30 minuten. Dit is belangrijk aangezien het verhogen van de lichaamstemperatuur een soort katalysator vormt voor alle gezondheidsvoordelen die infraroodtherapie kan bieden.
Een paar voordelen voor duursporters zijn:

- Gewichtsverlies: Uit onderzoek blijkt dat een sessie van 30 minuten ruim 600 calorieën verbrandt. in een infraroodsauna probeert het lichaam zichzelf af te koelen en daardoor nemen het hartritme, het hartminuutvolume en de stofwisselingssnelheid aanzienlijk toe.

-Pijnverlichting: Bij lichte blessures of hier en daar een pijntje tonen klinische studies aan dat pijn op warmte reageert (heat responsive pain, HRP). Dit wil zeggen dat verschillende veelvoorkomende pijnaandoeningen specifiek met onze infraroodwarmtetherapie kunne worden behandeld.

-Ontspanning: Als sporter is dit natuurlijk een niet te missen onderdeel tijdens zware trainingsperioden. Door op een verkwikkende manier te transpireren voelt u de minste spanning met elke sessie uit je lichaam vloeien.

-En last but not least RECUPERATIE: Solo system is NIET gericht op PRESTATIE, WEL gericht op RECUPERATIE. Wat op termijn WEL de PRESTATIE zal verbeteren.De infrarood tunnel zorgt voor een betere recuperatie van de spieren en laat toe melkzuur tot 30% meer te afbreken dan normaal, wat op topniveau natuurlijk een heleboel is.
Bij elke sport is in huidige tijden recuperatie van levensbelang. Zeker in sporten als wielrennen, triathlon en andere duursporten.
Het aantal trainingsuren dat deze mensen te verwerken krijgen is immens en vraagt een fenomenaal recuperatievermogen. Ook tijdens rittenwedstrijden (voor wielrenners) of zware stages is dit van groot belang. Vergeet het ijsbad, maar neem een infrarood tunnel, veel effectiever en last but not least veel aangenamer.
Deze atleten zullen daarmee zeer efficiënt geholpen worden door Solo System van Sunlighten. Ook voor voetballers, tennissers of andere explosieve sporten is Solo system een belangrijk product.
Korte krachtige sprinten is zeer belastend voor spieren en gewrichten en door de infrarood sessie zal de verzuring (melkzuur) veel vlotter verdwijnen waarop zij, zeker sporters op tornooi, veel frisser aan de volgende partij kunnen beginnen.

- Hoe kan dit?

Wel daar is eigenlijk een zeer simpele verklaring voor, De infraroodpanelen gaan ervoor zorgen dat uw lichaamstemperatuur zal stijgen. En zo creëren we een soort van kunstmatig koortseffect. Opgelet koorts is een nuttig mechanisme dat geen deel van de ziekte is maar van de genezing. Doordat het mechanisme in werking treed gaan wij eigenlijk niet meer of niet minder beginnen te ontgiften (remember koorts dient om de ziekte uit uw lichaam te krijgen) door dat ontgiften gaan we zo de melkzuren sneller afbreken. Ook gewrichten zullen sneller herstellen van de schade die hen aangedaan werden.

Deze tunnel zal ervoor zorgen dat sporters veel beter zullen recupereren en dus de training of wedstrijd efficiënter en met beter herstelde spieren kunnen verderzetten.
Een persoonlijke noot van mezelf is dat ik (als triatleet) het functioneel gebruik en mijn vrouw om te genieten dus win-win. Ik kreeg deze tunnel om te testen en mijn eerlijke mening te geven. Nu, na twee maanden en vier sessies per week merk ik duidelijk dat mijn herstel veel sneller gaat als anders en dat ik me lichamelijk beter voel. Dit is ook de reden dat ik me de Solo System heb aangeschaft. Als atleet kan ik iedereen dit aan raden en eerlijk gezegd vind ik dat iedereen dit topproduct verdient. Misschien de enige investering waar de partner zeer blij mee is want je hebt tenslotte een privé-wellness in je huis dat geen plaats inneemt.

- Waarom kiezen voor Sunlighten?
De betrouwbaarheid van Sunlighten is na vele jaren en onderzoeken tot één van de beste in zijn branche. Het effect ervan word door vele bevestigt (inclusief mezelf; triatleet)
en steeds is er vraag naar nieuwe producten. Wij zijn een enthousiast team dat garant staat voor een snelle service.
Steeds met een lach komen wij naar u en beantwoorden wij alle vragen zo goed als mogelijk.
Na jaren ervaring is er een zeer professioneel team tot stand gekomen dat een zeer hoge betrouwbaarheid heeft opgebouwd.

Heb je toch nog vragen over dit product mag je me steeds contacteren op dennisfrancken@me.com of fb berichtje.
Bijlagen
image1.PNG
Het Solo System
image1.PNG (101.87 KiB) 1098 keer bekeken
image2.JPG
Neemt bijna geen plaats in
image2.JPG (137.53 KiB) 1098 keer bekeken

Plaats reactie