Voornemens 2017

Gesprekken aangaande onze geliefde sport.
nikd
Site Admin

Voornemens 2017

Berichtdoor nikd » 01 jan 2017, 18:54

Hallo forumgebruikers,

Bij deze wil ik jullie allemaal een gelukkig en gezond 2017 wensen.

Een nieuw jaar komt vaak met nieuwe voornemens. Ik vraag me af wat jullie voornemens zijn.
Laat ze ons hier weten en dan kunnen we zien bij de jaarwisseling wie hier in geslaagd is.

Voor mezelf hoop ik dit jaar op mijn 41ste toch nog een stukje sterker te worden.
Vooral in het lopen en in het zwemmen wil ik beter worden, maar ook in de koers hoop ik toch iets meer mee te kunnen doen in de finales.

Net voor de kerstvakantie kreeg ik heel wat tips en gymoefeningen die me sterker zouden moeten maken als loper en zwemmer. Door omstandigheden zijn mijn ochtendzwemtrainingen weg gevallen een 2-tal jaar geleden en ik zou nu een paar ochtenden per week willen reserveren om die gymoefeningen uit te voeren.

Qua wedstrijden heb ik mij nog niets voorgenomen. Ik ben heel blessuregevoelig dus ik pluk zoveel mogelijk het seizoen zoals het op me afkomt. Misschien komt dit jaar terug een volledige triathlon op het programma. De triathlon versie van de LCMT wordt mijn eerste grote doel, die tevens de stage zal vormen voor een goede juni-juli periode, waar we hopelijk vruchten kunnen plukken.

Wat hebben jullie voorgenomen?

Groeten,

Niki

rob.nicasi

Re: Voornemens 2017

Berichtdoor rob.nicasi » 02 jan 2017, 17:22

De Sterke Peer uitdoen 8-)

Terug naar “Discussie”