Crossduathlon Damse Duivelshond

Geef hier de evaluatie van een wedstrijd. Was hij goed georganiseerd? Wat kon beter. Bespreek het hier. Organisatoren en deelnemers, iedereen kan er maar beter van worden.
Forumregels
Gebruik altijd het formulier.
glen.vandevyvere
Crossduathlon Damse Duivelshond

Bericht door glen.vandevyvere » 26 nov 2016, 22:59

Naam van de wedstrijd: damse duivelshond duathlon
Plaats:Brugge Sint-kruis
Organisator:damse duathlon club
Discipline:crossduathlon
Afstanden:10-60-10 of 5-30-5
Inschrijvingsbedrag40€
Was deze wedstrijd met een nationale federatie georganiseerd?neen
Waren prijzen voorzien voor de eersten?trofee, geldprijzen en waardebonnen voor podium,
Was naturaprijs voor iedereen voorzien?pak pannenkoeken
Waren douches voorzien?koude, maar wel douches
Beschrijving van het parcour:technisch en mooi bosparcour tijdens het lopen, mooi gevarieerd vlak parcours, snelle omloop wegens het weer. Maar zwaar genoeg om verschillen uit te bouwen
Wat vond je negatief aan deze wedstrijd?dure inschrijvingsprijs, nog wat kinderziektes, afstand tussen loop en fietsparcours beetje ver en toeschouweronvriendelijk. Lang wachten op podium, vooral omdat de wedstrijd over de middag heen verloopt en men hongerige magen krijgt
Wat vond je postief aan deze wedstrijd?mooie parcours, de afstanden zijn leuk en mooi deelnemersveld, ook goeie datum voor mensen die zicj voorbereiden op de hel van Kasterlee

nikd
Site Admin

Re: Crossduathlon Damse Duivelshond

Bericht door nikd » 27 nov 2016, 08:42

glen.vandevyvere schreef:Naam van de wedstrijd: damse duivelshond duathlon
Plaats:Brugge Sint-kruis
Organisator:damse duathlon club
Discipline:crossduathlon
Afstanden:10-60-10 of 5-30-5
Inschrijvingsbedrag40€
Was deze wedstrijd met een nationale federatie georganiseerd?neen
Waren prijzen voorzien voor de eersten?trofee, geldprijzen en waardebonnen voor podium,
Was naturaprijs voor iedereen voorzien?pak pannenkoeken
Waren douches voorzien?koude, maar wel douches
Beschrijving van het parcour:technisch en mooi bosparcour tijdens het lopen, mooi gevarieerd vlak parcours, snelle omloop wegens het weer. Maar zwaar genoeg om verschillen uit te bouwen
Wat vond je negatief aan deze wedstrijd?dure inschrijvingsprijs, nog wat kinderziektes, afstand tussen loop en fietsparcours beetje ver en toeschouweronvriendelijk. Lang wachten op podium, vooral omdat de wedstrijd over de middag heen verloopt en men hongerige magen krijgt
Wat vond je postief aan deze wedstrijd?mooie parcours, de afstanden zijn leuk en mooi deelnemersveld, ook goeie datum voor mensen die zicj voorbereiden op de hel van Kasterlee
Ik ben het grotendeels met je eens.
Ik was toch verrast van deze eerste organisatie, maar ze hadden door de hoge inschrijvingsprijs inderdaad meteen de lat hoog gelegd. Mij leek alles perfect te zijn gegaan.
Het is inderdaad toeschouwer onvriendelijk, maar ik heb al gehoord dat volgend jaar waarschijnlijk naar een betere locatie uitgeweken wordt, waar alles dan ook centraal zal zijn. Ik hoop alleszins dat deze wedstrijd een vaste waarde wordt.
En ja, en het schijnt dat jij de enig uit de top 5 bent die niet naar Kasterlee gaat :-)

Er werd ook een 29'er MTB verloot.

glen.vandevyvere

Re: Crossduathlon Damse Duivelshond

Bericht door glen.vandevyvere » 27 nov 2016, 20:10

Ik wens de anderen veel succes, Kasterlee is te hoog gegrepen voor mij

Plaats reactie