***WIN*** Startticket crosstriathlon Jeumont 26/08

Kondig hier je wedstrijd aan, stel vragen over een bepaalde wedstrijd, welke wedstrijden staan op je programma, enz.
Plaats reactie
nikd
Site Admin

***WIN*** Startticket crosstriathlon Jeumont 26/08

Bericht door nikd » 13 aug 2018, 19:15

De Noord-Franse crosstriathleten houden hun kampioenschap in de Belgisch-Franse grensgemeente Jeumont.
Een mooie wedstrijd, waar iedere offroad atleet duimen en vingers zal van af likken.

Dat de wedstrijd goed georganiseerd is kun je in deze evaluatie van vorig jaar lezen:
viewtopic.php?f=27&t=194

We mogen een gratis startticket weggeven twv 35€. Al wat je hiervoor hoeft te doen is hieronder schrijven welke wedstrijd je het leukst vond dit seizoen en waarom.

De wedstrijd loopt tot komende vrijdag 17/08 23u59min.

Afbeelding

Veel succes!

Godi

Re: ***WIN*** Startticket crosstriathlon Jeumont 26/08

Bericht door Godi » 13 aug 2018, 21:29

De Xtriathlon van La Gileppe omwille van de aard van het parcours en het super mooie décors.

Steven cornelis

Bericht door Steven cornelis » 15 aug 2018, 19:26

De hazentriatlon in Lokeren waar ik eindelijk de stap heb durven zetten om te starten met de (cross) triatlonsport. Het was een geslaagde eerste editie waar hopelijk een vervolg op komt! Ondertussen al gestart in butgenbach en la gileppe. Prachtige organisaties op mooie locaties, maar ik genoot van het familiale, ieder steunt elkaar, sfeertje

nikd
Site Admin

Bericht door nikd » 18 aug 2018, 09:05

Hallo,

Bedankt voor jullie deelname.
Helaas kon er maar eentje winnen.

Steven, die Hazentriathlon in Lokeren is persoonlijk een wedstrijd die ik niet ken.

Proficiat Godi! Beleef er veel plezier aan, maar daar twijfel ik ook niet aan. En hopelijk krijg je daar tussen die Noord-Fransen ook een plaatsje op het veteranen podium :-). Laat ons zeker weten hoe het was!

https://youtu.be/jFD6RUvTE1k

Mvg,

Niki

Plaats reactie